Offerte aanvragen (vrijblijvend)

 

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de offerte door te nemen.

 

Winkelmand ×
0
Winkelmand ×
0

Bestel- en ordersysteem

✅  Automatische mailing met klant, leverancier, transporteur en administrator

✅  Automatische orderbevestigingen, pakbon, factuur en offertes 

✅  Automatsich inboeken mogelijk

✅  Slimme koppelingen met webshop

✅  Opslag in de cloud

✅  Bereikbaar via gratis app

Snel, klantvriendelijke én eenvoudig

Door alle slimme functies die ingebouwd zijn in het systeem is het afhandelen van bestellingen super simpel geworden.

Wat biedt ons bestel- en ordersysteem?

Automatische mailing

 

het systeem mailt automatisch de juiste informatie naar:

  • De klant
  • De leverancier
  • De transporteur
  • De administrator

 

 

Automatisch order PDF's genereren

 

De PDF's die automatisch worden gegenereerd en gemaild worden zijn:

  • orderbevestigingen
  • offerte's
  • pakbon
  • factuur

 

 

Automatische bestellingen bij de leverancier

 

Per leverancier bereiden wij diverse mailtemplates voor waardoor het een kwestie is van een klik op de knop om een bestelling bij je leverancier te bestellen.

 

Ultieme nazorg

 

Door de klantgevens te verwerken - uiteraard na goedkeuring van de klant -, kunnen we achteraf automatische recensie-aanvragen versturen, de klant betrekken bij nieuwsbrieven en in de toekomst makkelijk terugkijken op eerdere orders.

 

Alles in de cloud, altijd bereikbaar

 

Alle gegevens worden veilig online in Web-Dock opgeslagen. Zo kan je er altijd en overal bij, ook via de app.

 

 

Leverbaar vanuit diverse pakketten

Gratis bij een webshop met crm pakket

lees meer >

Diensten

 

Websites & webshops

 

Lees meer >

SEO

 

Lees meer >

Rapportage

 

Lees meer >

Web-Ranking

 

Lees meer >

Koppelingen

 

Lees meer >

CRM

 

Lees meer >

Ordersysteem

 

Lees meer >

1 Platform

 

Lees meer >

WebsiteWebshopSEOCRM

Bestel- en ordersysteem

Ben je op zoek naar een bestel- en ordersysteem zodat je zelf minder tijd kwijt bent aan de administratieve werkzaamheden? Web-Lease biedt jou een bestel- en ordersysteem aan dat je optimaal helpt bij het afhandelen van bestellingen. Ons ordersysteem bevat allerlei handige eigenschappen, zoals automatische mailing, automatische orderbevestigingen, koppelingen met de webshop en opslag in de cloud. Laat jouw administratie automatiseren, zodat je meer tijd over hebt voor de leuke kanten van ondernemen! 

Bestel- en ordersysteem mogelijkheden

Het bestel- en ordersysteem van Web-Lease heeft, zoals hierboven reeds vermeld, vele mogelijkheden en voordelen. Je kunt altijd en overal via Web-Dock bij de gegevens van jouw ordersysteem, zodat je makkelijk en overzichtelijk kunt zien welke bestellingen binnen zijn gekomen. Daarnaast hoef je met het ordersysteem van Web-Dock enkel een mailtemplate aan te klikken om een leverancier te mailen voor bepaalde producten en worden orderbevestigingen, pakbonnen, offertes en facturen makkelijk gemaakt en verstuurd via automatisch gegenereerde PDF's en mailing. Wanneer je een bestel- en ordersysteem aanschaft bij Web-Dock, heb je dus veel meer tijd over om winst te behalen met jouw onderneming. 

Bestel- en ordersysteem kopen

Het bestel- en ordersysteem van Web-Lease is gratis bij een webshop met een CRM-pakket, maar kan uiteraard ook geleverd worden bij allerlei andere pakketten. Het ordersysteem is eenvoudig te gebruiken en geeft overzicht voor jou en je collega's. Web-Lease levert een op maat gemaakt bestel- en ordersysteem, dat past bij jouw webshop en onderneming. Neem zeker contact met ons op als je een vraag hebt over ons bestel- en ordersysteem of vraag vrijblijvend een offerte aan. Bij Web-Lease profiteer je van een veilig, gebruiksvriendelijk en altijd toegankelijk ordersysteem.

 

Contact